Kiitos #1086

19.2.2021
Halkokarin koulu, Kokkolan kaupunki
2009-2015
Iso kiitos kuuluu entiselle englanninopettajalleni, Antti Pernulle. Tähänkään päivään mennessä ei oo tullut vastaan yhtäkään opettajaa joka olis yhtä mahtava kun sinä. Muistan sanoneeni tämän sulle kerran, mutta sanon uudelleen että oot ehdottomasti paras opettaja koko maailmassa! Niin pirteä, mukaansatempaiseva, nauravainen ja rento! Sun ansiosta innostuin opettelemaan Englantia urakalla, ja nykyään koen olevani jopa hyvä siinä! Kiitos Antille ihan kaikesta, toivottavasti oot samanlainen kuin ennenkin, jos oot niin sun nykyiset oppilaat on onnekkaita! Never change <3 Antaisin kiitoksen myös mun ihan ensimmäiselle opettajalle Riitta-Liisalle, kiitos että olit todella kiltti, mukava ja pirteä vaikka meidän luokka oli aika hankala tapaus!
Jaa kiitos