Kiitos #360

24.10.2020
Länsiharjun koulu, Lahden kaupunki
2021-2021
Parhain koulu, jossa olen ollut! Rakas Länttäri! Mitään huonoa en muista ala-aste ajoilta. Niin monta asiaa, josta voisin ja haluaisin kiittää, joten mainittakoon niistä muutama. -Oma opettajani T.N. Reilu, avulias, mukava, kannustava, jämpti. Hän laittoi oppilaiden tekemiä piirustuksia näytille esim. työpöydän eteen, loistava idea! Ja edelleen muistan, että silloin hänen herkkuaan oli Fazerin sininen ja korvapuustit, josta hän saikin lempinimen kahdelta kaverukselta. Kaiken kruunu on tietysti koko koulun parhaat joulu- sekä kevätjuhlaesitykset. -Kiusaamisen vastustaminen oli koulussa näkyvää. Koulussa oli turvallinen olo, sitä ei ole joka koulussa. -Monipuoliset opiskelutavat -Pihalla paljon tekemistä -Todella mukavat opettajat ja avustajat -Hyvä ruoka Kiitos!!
Jaa kiitos